Серискиот „Veyron“ изгледа сосема поинаку од овој концепт, но прототипот сè уште ги носи препознатливите елементи на „Bugatti“.
„Bugatti Veyron“ претставуваше пресвртница за автомобилската индустрија. Откако групата „Volkswagen“ ги купи правата на брендот „Bugatti“, започна со развој на автомобил што ќе стане еден од најспектакуларните супер-автомобили на сите времиња.
Сепак, за време на развојот, „Bugatti“ разгледувал неколку различни визии за тоа како би можел да изгледа тој автомобил.
Во годините пред лансирањето на „Veyron“, „Bugatti“ претстави неколку интересни концептуални возила, вклучувајќи го и „18/4 Veyron“ (на фотографијата подолу).
Додека некои од овие концептуални возила беа прикажани на јавноста, еден помалку познат претходник на „Veyron“ со години беше скриен од очите на јавноста.
Дизајниран од Валтер де Силва, овој неверојатен концепт неодамна беше изложен во изложбениот простор на музејот „Autostadt“ во Германија, веднаш до фабриката на „Volkswagen“.
Скриено поглавје од историјата на „Bugatti“
Иако е создаден уште во 1999 година, овој ран концепт на „Veyron“ остана тајна речиси цела деценија.
Дури во 2009 година, италијанското списание „Quattroruote“ ги објави првите фотографии и го откри неговото постоење.
За разлика од другите концептуални возила што го најавуваа доаѓањето на „Veyron“, овој автомобил никогаш не беше прикажан на саеми за автомобили и остана практично непознат надвор од компанијата.
Иако „Bugatti“ на крајот не се одлучи да го користи овој дизајн како основа за серискиот модел, во работата на Де Силва сè уште има многу од ДНК-та на „Bugatti“.
Тука е овалната реинтерпретација на препознатливата маска на ладилникот во форма на „потковица“, како и познатата „C-линија“ што стана заштитен знак на моделите „Veyron“, „Chiron“ и најновиот „Tourbillon“.
Обоен во раскошна нијанса на сина боја, овој концепт симболично ја истакнува „бубата“ во името на „Bugatti“.
Стилот на „Bugatti“ со доза на ексцентричност
Во споредба со конечниот дизајн на „Veyron“, кружните предни и задни светла на овој концепт делуваат премногу поедноставено.
Сепак, некои елементи од задниот дел, како поклопецот на моторот и големиот централен издув, подоцна послужиле како инспирација за серискиот модел.
Како и концептот „18/3 Chiron“ од истата година (1999), и овој автомобил беше заснован на 6,3-литарски „W18“ мотор кој комбинираше три реда со по шест цилиндри.
Тоа беше многу амбициозен погонски склоп, иако не се реализираше во серискиот модел, кој на крајот користеше „W16“ мотор со четири турбополначи, со моќност меѓу 1.001 и 1.200 КС, во зависност од верзијата.
Засега не е познато колку долго овој специјален прототип на „Bugatti“ ќе биде изложен во Германија, но ако живеете во близина или планирате патување во тој крај – ова е дефинитивно атракција што вреди да се посети.