Милионер се оженил со проститутка, па ја изневерил жената на својот живот: Во младоста се грижел за магариња, создал империја и за малку ќе завршел трагично

Точка

03/09/2024

15:00

6.563

Големина на фонт

а а а

Креаторот на империјата на автомобили и формули „Ферари“, претприемачот Енцо Ферари, поради својата неверојатна животна приказна, стана легенда не само на спортот, туку и на таблоидите.

Тој е роден во 1898 година и стана најпознатиот возач и креатор на тркачки автомобили во историјата, создавајќи индустрија која и денес заработува милијарди. Растејќи во ерата на големиот индустриски бум, како и првата комерцијализација и широко распространето купување на автомобили, Енцо беше фасциниран од автомобилскиот свет уште од рана возраст. Ја сакал брзината и адреналинот што ги чувствувал додека возел, па решил да ја промени историјата.

Во негово време, тркачките автомобили одеа околу 80 километри на час, а иако Енцо ја помина целата своја младост опкружен со мотори, неговиот живот се промени во 1917 година, кога беше повикан да служи во Првата светска војна.

За среќа, тој не се борел, туку служел како автомеханичар и чувар на магариња, а во 1918 година се разболел од тешка пневмонија од која за малку ќе умрел. Се вратил во Италија скршен по дух и тело, без работа и без перспектива. Сиромашен, но решен да успее, си го трасираше патот до ѕвездите.


Брак со проститутка

Заминал во Торино и барал работа во автомобилската индустрија. Се вработил во италијанскиот „Фиат“, но набрзо добил отказ и се заколнал дека „Фиат“ ќе зажали што се ослободил од него. Така почна да се движи во друштво на луѓе вклучени во светот на авто-мото трките, а набрзо се вклучи и во работата на компанијата „Алфа Ромео“.

Работејќи во таа компанија, Енцо се покажа како незаменлив вработен, а набрзо го купи и својот прв автомобил. Почна да се трка на рели, како и да освојува титули и натпревари, но неговите амбиции беа поголеми отколку само да стане добар професионален возач на трки. Тој сакаше да стане претставник за продажба на Alfa Romeo, а додека работеше на својот професионален подем, ја запозна и првата важна жена во неговиот живот, Доминика Гарело, која потекнуваше од богато семејство од Торино.


Се шпекулираше дека Доминика е ескорт дама и дека е добро позната во кругот на многу угледни луѓе во светот на автомобилизмот, но на Енцо тоа не му пречело. Тој ја гледал како средство за постигнување на своите цели, па се венчале во 1923 година, и покрај се погласните гласини дека Доминика е проститутка. Самиот Енцо еднаш изјави дека воопшто не му е важно што и со кого работи Доминика, се додека покрај себе има жена која ќе му помогне во деловниот успех.


Нивниот брак од почетокот бил многу проблематичен, а се станало неподносливо кога мајката на Енцо дошла да живее со младиот брачен пар. Свекрвата и снаата не издржаа, а Енцо побегна од дома на работа и набрзо го дизајнираше првиот тркачки ѕвер „Алфа Ромео“ – болидот П1, претходник на Формула 1.

По трагичната смрт на пријателот на Енцо во тој модел на автомобил, Енцо реши да го преработи својот тркачки автомобил и го создаде моделот P2, кој стана најбрзиот автомобил во своето време. Во тој момент „Фиат“ сакаше го Ферари во својот тим, но тој конечно се одмазди и ги одби, продолжувајќи да гради сопствен бренд.


Ферари како бренд

Во 1929 година, тој основал сопствен бренд на тркачки автомобили под свое име. Иако, до 1940 година, неговиот бизнис продолжи да расте, со доаѓањето на Втората светска војна, Енцо мораше да ги премести своите растенија и автомобили на побезбедно место од Торино. Така го преселил семејството и ја запознал Лина Ларди, жената која му го одбележала животот.


Имено, иако бил оженет, Ферари се впуштил во страсна врска со Лина и ѝ станал татко на вонбрачно дете. Така, Енцо имал две семејства, секое во ист град, а двете сопруги не се ни познавале. Во времето пред социјалните мрежи било тешко да се откријат вакви скандали и измами, па Енцо со години ги мамел и Лина и Доминика водејќи двоен живот.

Во исто време, неговата деловна империја растеше се повеќе и повеќе, а по војната интересот за автомобили беше голем, па неговото богатство растеше експоненцијално. Ферари како бренд го издаде најмоќниот автомобилски мотор во историјата, а тркачките автомобили со неговиот потпис победуваа трка по трка.


Го изгуби синот

И додека на неговиот деловен план цветаа рози, неговиот приватен живот заврши во хаос. Неговиот постар син Алфредо Ферари, кој го имаше во брак со Доминика, почина на 24-годишна возраст, а Доминика дозна за неговото второ семејство.

Насилството и заканите станаа составен дел од животот на Ферари, но скандалите со приватноста никогаш не се прелеаја на неговиот деловен имиџ.




Спонзорирани линкови

Маркетинг