По втор пат се коригираат тарифите за електричните автомобили произведени во Кина и продадени во Европа.
Најниската царинска стапка отиде кај "Tesla" – падна од 9% на 7,8% над вообичаената стапка на увоз од 10% на која подлежат сите автомобили.
Воедно, се најавува дека "Geely" наместо 19,3% ќе има тарифи од 18,8%. Одлуката која стои зад намалувањето се вели дека е нова информација што производителите на автомобили ја споделија со истражните тела на Европската комисија.
Тарифите на "BYD" остануваат непроменети на 17%, додека "SAIC Motors" (сопственик на MG), кој одлучи да не соработува со истражителите на ЕУ, ќе забележи мало намалување од 36,6% на 35,3%.
Останатите компании кои соработуваат во истрагите ќе добијат паушална стапка од 20,7%. Европската унија тврди дека Кина ги субвенционира своите производители на електрични возила и дека тоа ги става европските производители во неповолна положба.
Кина сфати дека ЕУ е сериозна во врска со царините, па сега сака да преговара за да најде соодветно решение. Во изјавата, кинескиот заменик-министер за трговија Ли Феи рече: „Кина е подготвена да продолжи тесно да соработува со европската страна за да се постигне решение што ги исполнува заедничките интереси на двете страни и е во согласност со правилата на Светската трговска организација.