Преживеаните патници слушнале експлозија пред да се урне авионот во Казахстан: „И тогаш имаше нешто како шрапнел…“

Макфакс

26/12/2024

09:18

2.680

Големина на фонт

а а а

Авион на „Азербејџан ерлајнс“ се урна рано во средата во казахстанскиот град Актау, при што загинаа 38 од 67 лица во „Ембраер 190“, соопштија официјални лица. Иако според официјалното соопштение на Росавијација, авионот паднал по судир со јато птици, се појавија сомнежи за таа теорија, особено откако се појавија видеа на кои се гледаат големи дупки во авионот, што доведе до шпекулации дека авионот можеби е погоден со противвоздушен оган.

Еуроњуз добил информации од официјални извори поврзани со истрагата за несреќата, во кои се наведува дека преживеаните патници, додека се приближувале до рускиот град Грозни – дестинацијата на летот, слушнале експлозија проследена со нешто што личело на шрапнел што го удрил авионот и го оштетил трупот на леталото.

Информациите до кои дојде Еуроњуз се совпаѓаат со извештајот на меѓународниот информативен канал AnewZ со седиште во Азербејџан, кој цитира руски воен блогер кој тврди дека „оштетувањето на авионот сугерира дека леталото можеби случајно било погодено од ракетен систем за противвоздушна одбрана“.

Грозни силно се брани, бидејќи борците на Чеченија и Рамзан Кадиров остануваат клучни за Кремљ во тековната руска инвазија врз нејзиниот западен сосед, што го прави чеченскиот главен град потенцијална цел за украинските беспилотни летала.

Доколку се потврди, инцидентот ќе биде поврзан со соборувањето на MH17 во 2014 година од страна на силите поддржани од Русија во Донбас, исто така со ракета земја-воздух.

Авионската несреќа ја преживеаја 29 лица.

Податоците за следење на летот од FlightRadar24 покажаа дека авионот направил нешто што изгледало како цифра осум додека се приближувал до аеродромот во Актау. Неговата височина значително варирала во последните минути од летот пред да удри во земјата.

FlightRadar24 во онлајн објава рече дека авионот се соочил со „силни пречки на ГПС“, што „предизвикало авионот да пренесува лоши ADS-B податоци“, цитирајќи информации што им овозможуваат на веб-страниците за следење летови да ги следат авионите во лет.