Италија е позната по легендарните автомобили како што е "Fiat 500", но во контекст на возилата за испорака, ниту еден пик-ап немаше толку големо влијание врз економијата и визуелната слика на италијанските градови како "Ape", произведен од "Vespa Piaggio".
Скутерот со три тркала "Ape" не е механички многу повеќе од веспа, но со покрив и простор за товар беше совршен за тесните улички на старите градови или стрмните земјени патишта каде автомобилите се мачат. Се продаваше по цена од само 7.000 евра.
На крајот на годината, на носталгијата ќе и дојде крајот: по 76 години, "Piaggio" ќе престане да го произведува "Ape" во Тоскана. Во иднина возила ќе се произведуваат само во Индија за азискиот и африканскиот пазар, пишува "HAK Revija".
Помалку строги прописи
Во Индија, безбедносните и еколошките прописи не се толку строги како во Европската унија. Впрочем, таму се продава и електричната верзија. Приспособувањето на еколошките и безбедносните прописи би било неекономично за "Piaggio" во Европа.
Додека "Ape" станува се помалку вообичаен во големите италијански градови во последниве години, тој се впушти во триумфална кампања ширум светот. Во 35 земји, "Ape" е дел од уличната култура, на пример како "Trixi Taxi" во Зимбабве или "TukTuk" во Индонезија, пишува италијанската телевизија "Rai".
Со крајот на "Ape", Италија губи само национален симбол. По него ќе жалат и многу млади луѓе. Им било дозволено да го возат на 14 години, а фризираниот "Ape" беше статусен симбол за многу тинејџери.