Назад! "Fiat 500" повторно добива бензински мотор – електричниот не се исплати

Точка

14/05/2025

19:36

469

Големина на фонт

а а а

Моделот што првично беше замислен како електрично возило, сега доаѓа и со мотор со внатрешно согорување.

Се сеќавате кога производителите на автомобили велеа дека електричните автомобили целосно ќе ги заменат оние на бензин? Па, изгледа дека тоа нема да се случи така брзо.

"Porsche" неодамна призна дека дури и модели што првично беа дизајнирани како електрични, на крајот може да завршат со мотор на внатрешно согорување. Во поширокиот, масовен сегмент, "Fiat" веќе го спроведува тој пресврт.

Најновата генерација на "Fiat 500" досега беше достапна исклучиво како електрично возило, но наскоро ќе можете да го купите овој симпатичен градски хечбек и со класичен мотор.

Италијанскиот бренд, дел од групацијата "Stellantis", веќе ја започна претсериската продукција на хибридна верзија.

Сериското производство во фабриката Мирофиори во Торино треба да започне во ноември, а планирано е годишното производство да достигне до 100.000 единици, откако целата линија ќе се стави во функција.


Зошто "Fiat" повторно додава мотор?

Одговорот е едноставен – "500e" не ги исполни очекувањата за продажба. Производството неколкупати беше прекинувано поради слаба побарувачка, па компанијата пред околу една година најави нова хибридна верзија.

Важно е да се напомене дека стариот "500" со бензински мотор престана да се продава во Европа во 2024 година, иако е сè уште достапен на некои пазари надвор од ЕУ.


Бензинци повторно во мода

Како и неговиот претходник, новиот "Fiat 500 Hybrid" ќе има мануелен менувач. "Fiat" сè уште не објави технички детали за овој „нов“ базичен модел, но официјалните фотографии јасно ја покажуваат рачката на менувачот.

Се очекува дека шестстепен мануелен менувач ќе биде поврзан со мал трицилиндарски мотор.

Според информациите од италијанската редакција на "Motor1", станува збор за 1.0-литарски благ хибрид со 70 коњски сили, сличен на оној што го имаше претходниот "500 Hybrid" и старата "Panda".


Надворешност слична на EV верзијата

Визуелно, трицилиндарскиот "500" е речиси идентичен со електричната верзија – дури и капачето за резервоарот е на истото место, со иста форма и големина, на задниот десен калник.

Според извештаите од Италија, "Fiat" го нарекол овој модел "500 Torino", за да се разликува од електричниот "500e".

Во ентериерот, освен рачката на менувачот и третата педала, инструмент таблата сè уште не е целосно откриена кај претсериските примероци, но се очекуваат мали отстапувања од "EV" варијантата.


Без "Abarth" – засега

Фактот што новиот "Fiat 500" добива мотор не значи дека ќе има и спортска верзија "Abarth".

Спортскиот огранок на брендот засега останува строго електричен, бидејќи сметаат дека благиот хибрид е премногу слаб за да ги задоволи "Abarth" стандардите.

Бидејќи "500" е првично конструиран како "EV", вградување на поголем мотор е веројатно невозможно поради просторни ограничувања, а дополнителен удар за спортските верзии се и сè построгите прописи за емисии, кои во Европа ја туркаат "Abarth" линијата кон целосна електрификација.