Контроверзниот концепт "Jaguar Type 00" неочекувано се појави на улиците на Париз, привлекувајќи внимание со новата боја.
Во меѓувреме, генералниот директор на "Jaguar", Рудон Гловер, откри нови детали за претстојниот целосно електричен GT модел со четири врати, кој ќе биде лансиран на крајот на 2025 година.
"Type 00" – новиот изглед во Париз
Концептот дебитираше во Париз во нијанса наречена "French Ultramarine", која значително се разликува од претходните бои "Miami Pink" и "London Blue".
Прототипот го задржал сребрениот акцент на долниот дел од каросеријата и постоечките алуминиумски фелни, со необична естетика која предизвикала многу полемики од моментот на неговото претставување.
Како што се гледа на снимките, "Type 00" се возел низ улиците на Париз пред да се застане пред локацијата на која се одржува "Paris Fashion Week".
Вратите во облик на крило полека се подигнале, а од автомобилот излезе ирскиот актер Бери Коган, земајќи ја јакната од футуристичкиот багажник.
Присуството на Коган обезбеди дополнително медиумско внимание за "Jaguar", а подоцна позирал во возачкото седиште, откривајќи ја внатрешноста на автомобилот.
Што следува? Електричниот "GT" на "Jaguar"
Само неколку дена пред "Type 00" да се појави во Париз, генералниот директор на "Jaguar", Рудон Гловер, изнел нови информации за првиот сериски модел во рамките на електричната трансформација на брендот.
Овој модел ќе го преточи дизајнот на "Type 00" во суперлуксузна четиривратна лимузина.
Гловер потврди дека новиот "GT" ќе ја задржи радикалната естетика на концептот. Дизајнерите и инженерите работеле заедно за да осигурат дека обликот на возилото нема да го загрози безбедноста, перформансите и аеродинамиката.
Нови шпионски фотографии сугерираат дека серискиот модел ќе има долг поклопец на моторот, тенки "LED" фарови, спортска линија на кровот и широк став.
Што се однесува до внатрешноста, Гловер изјави дека "Jaguar" се фокусирал на дизајн, изработка и возачко искуство, а не само на технологијата, оставајќи ја оваа област на кинеските конкуренти.
Целта е да се создаде „невозможен простор за престојување“, каде што технологијата ќе биде присутна, но дискретна и функционална.
Сите идни модели на "Jaguar" ќе користат "Jaguar Electric Architecture", нова механичка платформа исклучиво наменета за електрични возила.
Иако електричните мотори и батериските пакети ќе бидат споделени со други "JLR" производи, секој "Jaguar" ќе има уникатен дизајн.
За серискиот "GT" модел, "Jaguar" цели на домет од околу 690 км и моќност од 1.000 коњски сили (735 kW) во најсилната верзија.
Според Гловер, тимот поминал денови тестирајќи ги најголемите модели на Jaguar на сите времиња, барајќи инспирација за фино адаптирање на новиот "EV".
Нивната цел била да создадат автомобил кој може да се вози брзо и долго, а притоа да се чувствувате одлично.
Сам Гловер го возел прототипот на новиот "GT" модел до 258 км/ч во тестниот центар на "Jaguar" во Гејдон, нарекувајќи го тоа најзабавното искуство од кога ја презел компанијата.
„Беше спектакуларен во однос на брзината, забрзувањето и перформансите, но имаше и посебен карактер во испораката на моќноста. Нашиот тим е воодушевен од можностите на овој автомобил“, изјави Гловер.
Што следува после GT моделот?
По премиерата на GT моделот на крајот на 2025 година, "Jaguar" ќе ја прошири својата понуда со уште два модели, за кои се очекува да бидат луксузна лимузина и "SUV".
Говорејќи за идното портфолио, Гловер изјави:
„GT моделот има задача да покаже дека "Jaguar" може да има цена поголема од 100.000 фунти, бидејќи и концептот и брендот се способни за тоа. Другите модели ќе имаат различна улога – да привлечат поширока публика, да донесат поголем обем на продажба и да ги исполни другите цели.“
За разлика од некои други производители кои ги успорија своите планови за преминување на електрични возила, Гловер јасно стави до знаење дека "Jaguar" ќе остане исклучително електричен бренд:
„Уште во 2021 година, донесовме одлука да развиеме архитектура исклучиво за електрични возила. Нема опција да ставиме "V8" мотор или нешто друго. Потполно сме посветени на електрификацијата.“